Online naročanje

Odgovori na najpogostejša vprašanja o naši spletni trgovini - od vprašanj o naši ponudbi, naročilih, možnostih plačila in dostave, do garancijskih pogojev, povračil in še veliko več. Vsi odgovori se nanašajo na spletno trgovino STIHL – UNICOMMERCE d.o.o.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O NAROČANJU IN NAKUPU

Če želite kupiti določen izdelek, kliknite gumb "Dodaj v košarico". Vnose lahko kadar koli pregledate in popravite. S klikom na "Pojdi v košarico" se vam prikažejo vsi izbrani izdelki.

Da. Nakup lahko opravite kot gost tako, da izberete možnost "Nakup kot gost" po izbiri želenega izdelka.

Vašega naročila kasneje žal ni več mogoče spremeniti. Če želite kupiti dodatne izdelke, morate narediti novo naročilo.

V primeru, da želite preklicati naročilo, se obrnite na našo službo za stranke. Naročilo je mogoče preklicati le, če izdelki še niso bili dostavljeni v dostavno službo. V tem primeru je možno preklicati samo celotno naročilo, medtem ko posameznih postavk iz naročila ni mogoče preklicati.

Naša spletna stran ponuja številne informacije o izdelkih v ponudbi. Če menite, da niste dobili potrebnih informacij, se lahko obrnete na našo službo za uporabnike. Poleg tega se lahko za svetovanje obrnete na pooblaščenega trgovca STIHL, ki ste ga izbrali kot svojega najljubšega trgovca med postopkom spletnega nakupa.

Registriranim uporabnikom se vsebina njihove košarice samodejno shrani na njihov uporabniški račun. V kolikor niste registrirani, se vaša košarica hrani 30 dni po vašem zadnjem obisku. Pri tem vas opozarjamo, da v košarici izbrani artikli skozi določeno obdobje morda ne bodo več na voljo.

Registrirani uporabniki lahko v svojem računu v mapi "Moja naročila" vidijo vsa svoja trenutna in pretekla naročila.

Izberete lahko kateregakoli od pooblaščenih prodajalcev STIHL na ozemlju Republike Slovenije. Sistem vam privzeto ponudi trgovca STIHL glede na vašo lokacijo. Vendar pa imate možnost prilagoditi to funkcijo in izbrati pooblaščenega trgovca STIHL po vaši izbiri. Trgovci, ki niso pooblaščeni za prodajo in servis izdelkov STIHL, v izboru niso prikazani.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O PLAČILU

V naši spletni trgovini obstajajo načini plačila s kreditno kartico, plačilo po povzetju in plačilo z nalogom UPN (bančno nakazilo). Vendar vas prosimo za razumevanje, da si v posameznih primerih pridržujemo pravico do oprostitve določenih vrst plačil.

Plačilo S Kreditno Kartico

V naši spletni trgovini lahko varno in udobno plačate s svojo kreditno ali debetno kartico (Diners Club, Visa, Maestro, Visa Premium, Master Card).

Prenos podatkov je zaščiten z varno SSL povezavo. Proces 3D Secure zagotavlja dodatno varnost s tako imenovano "dvofaktorsko overitvijo".

Pri plačilu po povzetju boste kurirju plačali ob dostavi blaga.

Blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali splošnim UPN nalogom (na pošti, banki ali preko internetnega bančništva). Rok plačila je 3 delovne dni od dneva izdelave naročila. Če se odločite za plačilo s položnico ali internetnim bančništvom, vam bodo na koncu postopka naročila prikazani vsi podatki, potrebni za plačilo. Takoj bodo poslani na vaš elektronski naslov. Ko so sredstva nakazana na naš račun in vidimo, da je bilo plačilo izvedeno, se začne obdelava naročila, torej od tega trenutka začnejo roki dostave.

Račun boste prejeli na svoj naslov skupaj z naročenim blagom. Če želite, vam lahko po elektronski pošti pošljemo račun. V tem primeru v postopku naročanja izberite način dostave po e-pošti.

V primeru enostranske odpovedi prodajne pogodbe bo povračilo izvedeno na enak način kot plačilo. Če ste na primer plačali s kreditno kartico, bo ustrezen znesek vrnjen na vaš račun.

Takoj, ko prejmemo vašo vrnitev blaga, boste prejeli e-pošto s potrditvijo, da je bilo blago prejeto. Če je vrnjeni izdelek neuporabljen in v originalni embalaži, bo vračilo v celoti izvedeno. Če imate dodatna vprašanja, se obrnite na službo za pomoč strankam.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O DOSTAVI BLAGA

Stroški dostave za naročilo pod 100,00 EUR znašajo 5,00 EUR. Za naročila v vrednosti 100,00 EUR in več je dostava brezplačna.

Dostava je odvisna od skupine izdelkov in načina pošiljanja in običajno traja od 3 do 5 delovnih dni.

Dostava se običajno opravi s paketno dostavo prek dostavnih služb – Pošta Slovenije d.o.o.. Upoštevajte, da lahko pri naročilu več artiklov dostavo opravite prek različnih dostavnih služb. To ne vpliva na stroške pošiljanja.

V potrditvi pošiljke boste prejeli podatke o dostavni službi in številko pošiljke ter povezavo za sledenje statusu vaše pošiljke.

Nekatere naprave zahtevajo posebno orodje in opremo za sestavljanje in / ali zagon ali pa so zaradi velikosti, teže in prostornine neprimerne za dostavo paketov. Te izdelke je mogoče kupiti le pri pooblaščenih trgovcih STIHL, ki bodo napravo namestili in pripravili na uporabo ter vas poučili o pravilnem in varnem ravnanju.

V postopku naročanja lahko določite naslov za dostavo, ki se razlikuje od naslova za izstavitev računa.

Dostava je možna samo na območju Republike Slovenije.

Žal izbira časa dostave trenutno ni na voljo.

V primeru sledenja pošiljki boste v potrdilu o prejemu prejeli podatke o dostavni službi, številko pošiljke in povezavo za sledenje pošiljke.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O VRAČILU BLAGA IN VRNITVI PLAČILA

Za vse izdelke, kupljene v naši spletni trgovini, lahko kupec izkoristi pravico do enostranskega odpovedi prodajne pogodbe v 14 dneh od datuma prejema blaga. Za uveljavitev te pravice nas morate najprej pisno obvestiti, tako da pošljete obrazec ali izjavo, s katerim odpovedujete prodajno pogodbo. Po prejemu vašega obrazca / izjave vam bomo poslali potrdilo o prejemu obvestila.

Blago je treba vrniti na naslov: UNICOMMERCE d.o.o., Obrtniška ulica 21, 1370 Logatec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh od dne, ko ste poslali svojo odločitev o enostranski odpovedi pogodbe.

Izdelki, ki jih vračate, morajo biti popolni, v originalni in nepoškodovani ali maksimalno ohranjeni embalaži z vsemi povezanimi nepoškodovanimi deli, dodatki in dokumentacijo.
Paket lahko predate dostavni službi po vaši izbiri.

Če prekinete prodajno pogodbo, morate izdelek vrniti v 14 dneh po odpovedi pogodbe. Upoštevajte, da obdobje vračila začne teči od trenutka, ko vaš paket prejmemo na naš naslov v Logatcu.

Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec sam.

Na žalost neposredna zamenjava izdelka ni mogoča. Pošljite izdelek nazaj kot v primeru odpovedi pogodbe in pošljite novo naročilo. Ali pa se obrnite na našo službo za stranke.

Če želite vrniti motorno napravo, ki ste jo napolnili z motornim gorivom, morate pred tem izprazniti posodo za gorivo in s poskusom zagona naprave preveriti, ali je gorivo odteklo iz naprave. Naprava mora biti zapakirana v originalno škatlo. Oznaka nevarnega blaga ni potrebna, če so izpolnjene zgornje zahteve.

Pri vračanju nevarnega blaga je treba upoštevati posebna navodila, odvisno od razreda nevarnega blaga. Zahteve, ki jih je treba izpolniti za obnovitev baterije, si lahko ogledate na kontrolnem seznamu tukaj.

Plačana sredstva, vključno s stroški pošiljanja, vam bomo vrnili na enak način, kot ste izvedli plačilo. Če ste na primer plačali s kreditno kartico, vam bomo vrnili ustrezen znesek na račun kreditne kartice.

Takoj ko prejmemo vaš paket, boste prejeli e-pošto s potrditvijo, da je bilo blago prejeto. Po preverjanju blaga vam bodo vplačana sredstva vrnjena v 14 dneh po prejemu. Vračilo kupnine lahko zavrnemo, dokler blaga ne prejmemo ali dokler ne dokažete, da ste ga poslali nazaj. Upoštevajte, da je kupec odgovoren za kakršno koli oslabitev blaga, ki je posledica obdelave blaga na način, ki ni bil potreben za preverjanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga, vračilo pa se izvede sorazmerno z ugotovljeno oslabitvijo.

Vse informacije v zvezi z enostransko odpovedjo pogodbe najdete v Splošnih pogojih poslovanja pod 9. točko.

POGOSTO VPRAŠANJA V ZVEZI S PRITOŽBAMI IN GARANCIJAMI

Če ste prejeli poškodovan izdelek ali premajhno količino naročenih izdelkov, se obrnite na našo službo za stranke. Pomagal vam bo pri pritožbi.

Če ste prejeli napačen izdelek, nam ga pošljite nazaj. V obrazec za vračilo vnesite razlog za "napačen izdelek", da vam ne bomo zaračunali stroškov vračila. Kadar koli se lahko obrnete na našo službo za stranke.

Stanju pošiljke lahko kadar koli sledite s povezavo za sledenje, ki vam jo pošljejo po e-pošti, in se obrnite neposredno na ustrezno dostavno službo. Če niste prejeli zadovoljivega odgovora, se obrnite na našo službo za stranke, ki bo preverila stanje dostave.

Garancijski rok za izključno osebno uporabo naprav STIHL je 24 mesecev, za komercialno in / ali profesionalno uporabo pa 12 mesecev. Za več informacij glejte garancijske pogoje.

Če je napaka posledica dokazane napake v materialu ali izdelavi, je garancijsko popravilo brezplačno. Za podrobnejše informacije glejte garancijske pogoje.

V primeru kvara v garancijskem roku se lahko obrnete na nas ali neposredno na enega od pooblaščenih servisov STIHL. Poiščite pooblaščeni servis STIHL na vašem območju tukaj.

Ali vsi pooblaščeni trgovci stihl nudijo osnovni servis in vzdrževanje za mojo napravo?

Praviloma vsak pooblaščeni prodajalec STIHL nudi tudi osnovna vzdrževalna dela. Poiščite pooblaščenega prodajalca STIHL na vašem območju tukaj.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA GLEDE E-NOVIC

Kako se lahko prijavim na e-novice?

V nekaj korakih se lahko prijavite na brezplačne e-novice, s katerimi boste obveščeni o novostih in ponudbah STIHL. Po registraciji boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo registracije.
Registrirajte se tukaj.

Od prejemanja e-novic Newsletter se lahko kadar koli odjavite. Na dnu vsakega glasila boste našli povezavo za odjavo.

Svoje nastavitve (na primer ime in priimek ali uporabniško skupino) lahko spremenite tako, da se naročite na e-novice. Potem bodo vaši izvirni podatki samodejno prepisani ...

Ko se na e-novice naročite drugič, bodo nove nastavitve preglasile nastavitve, ki ste jih shranili ob prvi registraciji.

Pozvani boste, da določite interesno skupino, da boste lahko v glasilih prejeli ekskluzivne in ustrezne vsebine. Prejeli boste samo informacije, ki so natančno prilagojene vašim interesom.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA V ZVEZI Z RAČUNOM UPORABNIKA

Kako lahko odprem uporabniški račun?

V rubriki »Nova stranka« kliknite »Ustvari račun«, vnesite svoje osebne podatke in nato potrdite s klikom na »Registracija«. Če ste podatke vnesli pravilno, boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli, prejeli potrdilo o registraciji. Svoj e-poštni naslov in geslo lahko kadar koli uporabite za dostop do svojega računa in svojih podatkov.

Vaš račun vam ponuja številne ugodnosti. Po eni strani se podatki, ki jih shranite, uporabljajo za prihodnja naročila, zato vam jih ni treba vsakič znova vnašati. Po drugi strani pa si lahko ogledate stanje svojih naročil.

Kako lahko spremenim osebne podatke?

Podatke osebnega računa lahko enostavno spremenite v menijski točki »Moji podatki«.
Na prijavo.

Če ste pozabili podatke za prijavo, na strani za prijavo kliknite »Pozabil/a sem geslo« in vnesite e-poštni naslov, s katerim ste ustvarili račun. Nato vam bomo poslali povezavo za dodelitev novega gesla.
Geslo lahko ponastavite neposredno tukaj.

Če želite izbrisati svoj račun, se obrnite na našo službo za stranke.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O REZERVNIH DELIH IN ASORTIMANU

V naši spletni trgovini lahko kupite široko paleto izdelkov STIHL. Ponujeni asortiman se nenehno posodablja in širi.

STIHL ponuja široko paleto rezervnih delov, ki jih lahko dobite pri pooblaščenih prodajalcih STIHL. Poiščite pooblaščenega prodajalca STIHL na vašem območju tukaj.

Ustrezno dodatno opremo najdete na ustrezni strani s podrobnostmi o izdelku pod "Dodatna oprema".

V kolikor potrebujete VL za izdelke, ki vsebujejo kemikalije, se obrnite na našo službo za stranke.

Naročilnico za aktualni katalog STIHL lahko naročite v tiskani obliki preko obrazca, spletno različico pa najdete tukaj.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O NAVODILIH ZA UPORABO IN MONTAŽO

Za vsa vprašanja glede namestitve naprave se lahko obrnete na službo za stranke ali pa na izbranega pooblaščenega trgovca STIHL. Poleg tega boste na naši spletni strani našli bogato bazo video navodil, povezanih z namestitvijo in zagonom naprave.

Navodila za uporabo lahko prenesete tukaj: na navodila. Poleg tega ima vsaka naprava v paketu navodila za uporabo in sestavljanje.

Na koga se lahko obrnem za pomoči pri namestitvi in delovanju naprave?

Na naši spletni strani boste našli bogato bazo video navodil, povezanih z namestitvijo in zagonom naprave. Če potrebujete dodatno pomoč pri namestitvi ali zagonu naročene naprave, se obrnite na izbranega pooblaščenega trgovca STIHL. Stike pooblaščenih trgovcev STIHL najdete tukaj. Če imate dodatne težave, se lahko obrnete na našo službo za stranke.

Kje najdem navodila za delo z napravo?

Video navodila si lahko ogledate na naši spletni strani ali pa obiščete izbranega pooblaščenega trgovca STIHL, ki vas bo poučil o predpisanem, pravilnem in varnem ravnanju ter potrebnem vzdrževanju izdelka. Ta storitev je brezplačna.
Tukaj se obrnite na lokalnega pooblaščenega trgovca STIHL.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O VARSTVU PODATKOV

Vse informacije, ki jih posredujete osebno, vključno s podatki o plačilu, se posredujejo s splošno sprejetim in varnim standardom SSL (Secure Socket Layer). SSL je varen in preverjen standard, ki se uporablja se tudi za internetno bančništvo.
Za zagotovitev varnosti zaščite vaših osebnih podatkov izvajamo tudi organizacijske in tehnične varnostne ukrepe, ki vključujejo zaščito shranjenih podatkov pred manipulacijo, delno ali popolno izgubo, pa tudi pred nepooblaščenim dostopom tretjih oseb. Naši varnostni ukrepi se nenehno izboljšujejo v skladu s tehnološkim razvojem.

Kliknite tukaj za politiko zasebnosti.

Za splošne pogoje poslovanja kliknite tukaj.

INFORMACIJE O PREDPISIH V ZVEZI Z AKUMULATORSKIMI IN ELEKTRIČNIMI NAPRAVAMI

Ker lahko naše pošiljke vsebujejo baterije in akumulatorje, smo vas dolžni obvestiti v skladu s predpisi s področja varstva okolja in ravnanja z odpadki: Baterij in akumulatorjev ne smete odvreči skupaj z gospodinjskimi odpadki in jih morate odložiti na določena zbirna mesta. Stare baterije lahko vsebujejo snovi, ki lahko, če jih ne shranite ali odvržete pravilno, škodljivo vplivajo na okolje ali vaše zdravje. Poleg tega baterije vsebujejo snovi, kot so litij, železo, cink, mangan ali nikelj, ki jih je mogoče reciklirati. Po uporabi nam lahko baterije vrnete ali jih brezplačno odvržete v neposredni bližini (npr. v trgovinah, na občinskih zbirnih mestih ali v našem skladišču).


Prečrtan simbol smetnjaka na kolesih pomeni, da baterij in akumulatorjev ne smete odvreči med gospodinjske odpadke. Pod tem simbolom boste našli tudi simbole z naslednjim pomenom:
Li-ion: Baterija vsebuje litij
Pb: Baterija vsebuje svinec
Cd: Baterija vsebuje kadmij
Hg: Baterija vsebuje živo srebro
Sodelujemo z družbo Interseroh d.o.o. – za vse odpadne akumulatorje in baterije pridobimo evidenčne liste, ki izkazujejo zagotavljanje okoljskih zahtev.

Informacije o električnih in elektronskih napravah:

Starih električnih in elektronskih naprav ne smete odvreči med gospodinjske odpadke. Potrošniki so zakonsko dolžni oddati odpadke EE na ustrezno zbirno mesto (v trgovino ali v zbirne centre na vašem območju). Stare naprave lahko vrnete v naše skladišče:

UNICOMMERCE d.o.o.
Obrtniška ulica 21
1370 Logatec

V kolikor je mogoče odstranite baterije in akumulatorje in upoštevajte predpise o odstranjevanju baterij. Za naprave s shranjenimi podatki morate osebne podatke izbrisati.


Simbol prečrtanega smetnjaka na kolesih pomeni: Rabljeno električno in elektronsko opremo ne zavrzite skupaj z običajnimi gospodinjskimi odpadki. Stare naprave lahko vsebujejo snovi, ki so lahko škodljive za okolje in zdravje ljudi. Stare naprave je mogoče reciklirati, saj vsebujejo pomembne surovine.
Sodelujemo z družbo Interseroh d.o.o. – za vse odpadne akumulatorje in baterije pridobimo evidenčne liste, ki izkazujejo zagotavljanje okoljskih zahtev.