STIHL - ZGODBA O USPEHU

STIHL – VEČ KOT 90 LET NA VRHU

STIHLV široki paleti izdelkov STIHL boste našli pravo napravo, ki vam bo omogočila uspešno premagovanje izzivov na vašem zasebnem vrtu in vzdrževanju krajine, pri urejanju vrta, kmetijstvu, gozdarstvu ali gradbeništvu.

STIHL predstavlja veselje do dela v naravi in ​​to zadovoljstvo prenaša na svoje izdelke. Ustanovitelj podjetja Andreas Stihl je svojo prvo motorno žago razvil že leta 1926. Njegovo poslanstvo "olajšati ljudem delo z naravo in v naravi" je še vedno osnovno načelo podjetja, ki svoje izdelke dosledno prilagaja potrebam končnih uporabnikov.

Od leta 1971 je STIHL blagovna znamka št. 1. na svetu. Uspeh podjetja STIHL je dokaz inovativne moči in znanja, ki se prenaša, razvija in nadgrajuje z generacijami in je vtkana v celotno vrednostno verigo. V tehnološkem smislu so za izdelke STIHL značilne številne inovativne lastnosti. Nove tehnologije, kot so prilagodljivi akumulatorski sistemi STIHL, enostaven zagon po zaslugi tehnologije M-Tronic ali neposredno vbrizgavanje goriva za optimalno delovanje motorja, so primeri, ki kažejo pionirski status podjetja STIHL v smislu kakovosti in inovativnosti.

Tekom več kot 90 let poslovanja podjetja STIHL je bil poudarek vedno na kakovosti, zmogljivosti in prijaznosti do uporabnika. V tem času je STIHL iz klasičnega proizvajalca strojev postal tržni in tehnološki vodja na področju motornih žag in drugih motornih naprav. Toda ves ta čas se osnovna naravnanost ni nikoli spremenila: STIHL je družinsko podjetje, ki svoj nenehen razvoj temelji na ohranjanju temeljnih vrednot po načelu, da le usklajevanje z trajnimi vrednotami vodi do trajnostnega uspeha.

Andreas STIHLKakovost in zmogljivost STIHL lahko pričakujete pri vseh napravah STIHL - ne le pri motornih žagah, temveč tudi pri motornih kosah in napravah za košnjo, kosilnicah, obrezovalnikih za živo mejo, kot tudi po škropilnicah, visokotlačnih čistilcih, pihalnikih, drobilnikih, kultivatorjih, vrtalnih napravah in napravah za rezanje betona.

Danes skupina STIHL razvija, proizvaja in prodaja svoje izdelke več kot 38 lastnim podjetjem in 120 uvoznikom prek več kot 45.000 specializiranih trgovcev na drobno v več kot 160 državah po vsem svetu.